Betaling af kontingent

Hej alle fodbold spillere + forældre

Vi i Skjern GF Fodbold, håber I alle har haft en rigtig god sommerferie og er klar til at starte på fodbolden igen inden så længe smiley

Da vi i klubben er ved at overgå til et nyt kontingent-system, er der pt. ikke mulighed for at indbetale kontingent via klubbens hjemmeside.

Vi har de sidste fin-pusninger af systemet i starten af uge 32 og har herefter en forventning til at vi kan gå "live" med kontignent modulet herefter.

Klubben skal nok melde ud (via mails + Facebook) når systemet er tilgængeligt via klubbenshjemmeside.

Så indtil da - 1000 tak for jeres tålmodighed smiley

På vegne af Skjern GF´s bestyrelse og Med Sportslig Hilsen

Henrik Blegvad Jensen - Næstformand

;