Ris og ros
Hjælp os med at blive bedre
Vi vil meget gerne høre om jeres oplevelse med Skolefodbold i Skjern.
Jeres feedback hjælper os med at udvikle stævnet og gøre oplevelsen endnu bedre for både elever, lærere, trænere og tilskuere.
Fortæl os gerne:
- Hvad fungerede godt?
- Var der noget, der kunne være bedre?
- Manglede der noget på dagen?
- Har I idéer eller forslag til næste års stævne?
Send jeres feedback på mail til: pinole@mail.tele.dk
Skriv gerne “Ris og ros” i emnefeltet.
På forhånd tak for hjælpen.
Skjern GF Fodbold