Prioritering for afvikling af kampe på Bane 1 (Stadion)

Fodboldudvalget har besluttet følgende prioritering for afvikling af Turnerings- og Pokalkampe på Stadion - Bane 1:

Sammenfald af hjemmekampe for følgende hold prioriteres efter nedenstående liste:

• Herre Serie 1
  • Kvinder Serie 1
  • Herre Serie 4
  • U19 Drenge Liga 4
  • Herre Serie 5
  • Øvrige 11-mands hold

Såfremt der er sammenfald på spilletidspunkter, flyttes en af kampene til et andet tidspunkt eller anden bane.

Dette koordineres med Klubbens Kampfordeler.

Træningskampe i opstart lægges naturligvis på kunst eller en af de andre græsbaner.

Såfremt Kommunens driftsansvarlige fraråder afvikling af kampe på Bane 1 og/eller øvrige baner, finder Klubbens Kampfordeleren en anden løsning.

Fodboldudvalget ønsker alle en god sæson.