Indlæg til hjemmesiden

Det er klubbens håb og ønske at hjemmesiden skal være så levende som muligt. Med levende menes, at hjemmesiden løbende skal vise hvad der sker i Skjern Gf Fodbold.

For at det kan lykkes, har vi brug for din hjælp. Vi vil derfor gerne have bidrag fra dig. Det kan være noget generel information af interesse for klubbens medlemmer. Eller referater fra kampe, stævner, sociale arrangementer osv. MEGET gerne med billeder.

Tekst og billeder kan du maile direkte til hjemmesiden (Henrik B. Jensen) på sgf.hik@gmail.com