Fordelsklub

FODBOLD, FÆLLESSKAB OG EN ØKONOMISK HÅNDSRÆKNING TIL VORES EGEN LOKALE KLUB

💚 SKJERN GF FODBOLD 💚

FCM Klubsamarbejdet har nemlig nu oprettet en Fordelsklub, som alle medlemmer, frivillige og lokale klubstøtter kan gå gratis medlemskab af. Når først man er registreret i Fordelsklubben, hvilket man kan blive på https://www.fcmklubsamarbejdet.dk/fordelsklub/, kan man således logge ind på sitet og generere en rabatkode til udvalgte kampe. Her vil man kun skulle betale kr. 75,- for en billet til MCH Arena og heraf går de kr. 25,- så tilbage til den samarbejdsklub, som man har indtastet, at man har et tilhørsforhold til.

Sådan kommer du ind i fordelsklubben
Hvis man allerede er registreret som bruger på FCM Klubsamarbejdets hjemmeside enten som træner/leder eller i Forældreuniverset – følg denne guide:

1. Gå til fcmklubsamarbejdet.dk
  2. Login øverst i højre hjørne
  3. Tryk på ”Fordelsklub” i venstre side af skærmen (den første gang du logger ind skal du under ”Mine oplysninger” vælge en støtteklub).

Er du endnu ikke registreret som bruger på FCM Klubsamarbejdets hjemmeside – følg denne guide:

1. Gå til fcmklubsamarbejdet.dk
  2. Tryk på menupunktet ”Fordelsklub”
  3. Udfyld formularen
  4. Tryk på ”Fordelsklub” i venstre side af skærmen

Vil du vide mere om baggrunden for Fordelsklubben eller om hvor let det er at bruge, så gør dig selv den tjeneste at se nedenstående videoer:

FCM Klubsamarbejdet 23. april kl. 11:24
Stort TILLYKKE med udtagelsen til de to lokal Skjern Dreng (Simon & John)
FCM Klubsamarbejdet
08. februar kl. 20:21 Skjern GF med i Top 5 - Fra Samarbejdsklub til Superliga
FCM Klubsamarbejdet
24. januar kl. 17:51 Skal vi SAMMEN skaffe penge til vores klub?
;