Elektronisk holdkort

LÆS DETTE FØRST:

• Gebyr for første rykker er på kr. 25,-,
  • anden rykker koster kr. 50,-
  • tredje rykkergebyr er på kr. 250,-.

Ved første rykker har klubben nu mulighed for i 36 timer fra denne mails udsendelse at udfylde holdkortet korrekt via app, Mit DBU, KampKlar eller KlubOffice.

Sagen overgår efter tredje rykker til administrativ behandling og kan medføre en disciplinær konsekvens. Ved spørgsmål, kontakt DBU Jylland Region 2 på tlf. 8939 9920 eller mail: region2@dbujylland.dk.

Skyldes det manglende holdkort særlige omstændigheder eller har I behov for yderligere hjælp til at udfylde elektroniske holdkort, så bedes I rette henvendelse til DBU Jylland Region 2 på tlf. 8939 9920 eller mail: region2@dbujylland.dk.

Husk det er et krav, at begge hold udfylder elektronisk holdkort, da disse skal være tilgængelige i forbindelse med eventuelle disciplinærsager, protester eller lignende.

Se yderligere vejledning herunder. (der er indlagt små video-klip)