TAB & VIND FOR KVINDER

Forløbet begynder Onsdag i uge 33 kl. 19:00 ved Skjern GF Fodbold, hvor du vejes og måles.

Samme aften udleveres også en skridttæller (hvis bestilt), som du bærer om armen i den periode, som forløbet kører over.

Én gang ugentligt mødes du med holdet og dyrker motionsfodbold / fodbold fitness (kendskab til og fodbold evner er absolut IKKE nødvendigt)

Hver gang vi mødes, laves der status på, hvor mange skridt du har gået i den forgangende uge samt vejning.

Der sluttes selvfølgelig af med en 3. halvleg, hvor vi hygger, snakker og dyrker fællesskabet på holdet over en flaske vand som fodboldklubben byder på.

Se meget mere om hele forløbet og hvorfor netop DU skal tilmelde dig på nedenstående links.

TAB OG VIND for kvinder - Hvorfor skal jeg deltage (åbner i nyt vindue)

TAB OG VIND - Et dokumenteret virksomt forløb (åbner i nyt vindue)

Tilmeld dig via linket:

http://www.fcmklubsamarbejdet.dk/?kat=158 (åbner i nyt vindue)

Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte:

Tovholder, Bitten Blegvad Jensen